Iako posao kreiranja slastica može nekima izgledati kao jednostavan pothvat, iza njega se krije puno truda, rada i uložene ljubavi. On ne obuhvaća samo proces „pečenja“ kolača ili sam proces pripreme deserata, već i primanje narudžbi, dostavu slastica i mnoge druge korake kako bismo od ideje do krajnjeg proizvoda ispunili Vaše želje i očekivanja.
Upravo radi predanosti naših marljivih ruku kreiranja Vaših narudžbi i velikog broja upita, ponekad ne stignemo odmah odgovoriti na sve Vaše upite. Upravo smo zbog toga odlučili kreirati ovaj blog u kojem možete pronaći najčešća pitanja koja dobivamo te pripadajuće odgovore.
- Kojim se putem šalju upiti i koje informacije upit treba sadržavati?
Svi se upiti šalju isključivo na mail info@divanoslastice.hr koji se nalazi i u opisu profila. Najvažnije stavke koje bi upit trebao sadržavati kako bismo bili u mogućnosti planirati slasticu su:
- Datum za koji naručujete kao najvažnija stavka
- Veličina: moramo znati želite li standardu tortu, tortu na kat za 30 ljudi, tortu na 3 kata za 100 ljudi ili neku drugu veličinu i opciju slastica koje nudimo.
- Okus i izgled: iako su ovo informacije koje možemo dogovoriti i kasnije, bilo bi dobro odmah napomenuti Vaše želje ukoliko u startu imate ideju.
Uz ove informacije, u malu nas možete pitati što želite, tražiti naš savjet, još malo maštati i premišljati se oko okusa i izgleda. Uživamo u komunikaciji s klijentima i kreiranju novih ideja, ali dobro je imati na umu da vrijeme koje uštedimo na slanju mailova oko osnovnih informacija, prelazi u kreiranje užitaka za Vaša nepca. ?
Kako biste znali kako bi otprilike trebao izgledati mail u kojem šaljete upit, prilažemo primjer da biste vidjeli o kojim je stvarima dobro promisliti prije naručivanja.
Pozdrav,
Želim naručiti tortu za datum 23.6. Povod je proslava rođendana.
Veličina: standardna
Okus: Ferrero torta
Izgled: Ljubičasto – bež tonovi s elementima cvijeća. Napisati ime ‘Milica’. Nek torta bude razigrana i vesela. U prilogu šaljem neke Vaše torte koje su nam se najviše svidjele da znate u kojem smjeru ići.
Tortu ću osobno preuzeti 23.6. popodne, nakon 16 h.
Lp, Milica
(Ps: imena su promijenjena)
- Gdje mogu pronaći cjenik?
Kompletan cjenik svih slastica u našoj ponudi možete pronaći na web stranici, pod podnaslovom „cjenik“. Ovdje prilažemo i link kako bi bili uvjereni da ćete se brzo snaći: https://divanoslastice.hr/cjenik/.
- Imate li dostavu?
Imamo, te je ista besplatna u krugu od 20 kilometara od naše lokacije (Lipovljani). Izvan tog područja, naplaćuje se 2 kn/km.
- Možete li tortu dostaviti direktno u restoran?
Naravno! To može biti Vaš dom, firma, restoran, kafić ili neko drugo mjesto slavlja. ?
- Šaljete li busom/poštom?
Kako veliku pažnju posvećujemo kvaliteti naših deserata te nam je sigurnost i zdravlje klijenata uvijek na prvome mjestu, slastice ne dostavljamo ovim putem. Ponavljamo da nudimo dostavu slastica, ili po njih možete doći osobno.
- Mogu li voziti tortu u Dalmaciju/Istru/Slavoniju/na Mars?
Kako bismo u potpunosti prilagodili naše kreacije prigodi za koju su namijenjeni, uvijek biste nam prilikom narudžbe trebali naglasiti da želite tortu voziti daleko. Ako smo upućeni, učinit ćemo sve u našoj mogućnosti da tortu dodatno osiguramo za put, preporučimo stabilniji okus, upozorimo Vas na opasnosti te Vas savjetujemo da ne vozite torte na kat na ovako dalek put.
Kada naše torte kreću na dalji put, naše preporuke su sljedeće:
- Torte na kat ne voziti dalje od max. sat vremena od naše lokacije u hladnijim mjesecima.
- Torte na kat u toplijim mjesecima ne voziti bez hladnjače.
- Standardne torte u hladnijim mjesecima možete voziti na dalje lokacije.
- Standardne torte u toplijim mjesecima vozite pod klimom do 2-3 sata vožnje od naše lokacije.
- Za transport dulji od sat vremena potrebno se savjetovati oko čvršćih okusa.
- U bilo kojem od ovih slučajeva potrebno je voziti mirno i tortu držati na ravnom i hladnom.
- Možemo li komunicirati putem DM-a ili Inboxa?
Radi zaposlenosti i posvećenosti svakome koraku izrade i dostave kolača, ponekad ne uspijemo vidjeti upit na vrijeme te Vam iz tog razloga ne stignemo odgovoriti. Stoga još jednom napominjemo da je komunikacija putem maila najbolja opcija: https://divanoslastice.hr/kontakt/
- Kada mogu očekivati odgovor na mail?
Radi vremena potrebnog da „procesuiramo“ i posložimo narudžbu, na mailove obično odgovaramo u roku od 2-3 dana. Ako vidite da prolazi dulje vrijeme, možda se mail zagubio, možda smo nešto zaboravili, možda je otišao u spam, pa samo kratko podsjetite novim mailom ili odgovorom na inicijalni mail. ?
- Upit je hitan i želim odgovor odmah.
Iako razumijemo da postoje hitne situacije, isto tako moramo ispoštovati rokove klijenata koji su svoje slastice naručili na vrijeme. Upravo iz tog razloga naglašavamo da je potrebno na vrijeme poslati upite kako bismo svakom koraku i klijentu mogli pridodati pažnju koju zaslužuje.
- Koliko ranije se moram javiti za narudžbu?
Na primjeru ćemo Vam pokušati objasniti zašto je na ovo pitanje veoma teško dati odgovor:
Želite rezervirati salu za svadbu – ako želite udarni datum morate se javiti 2 godine unaprijed, ako želite neki datum koji nije toliko popularan možda je dovoljno rezervirati i 6 mjeseci unaprijed. Ako se želite vjenčati u srijedu, možda je dovoljno rezervirati i 2 tjedna unaprijed.
Za nas je to zlatno pravilo koje vrijedi i za torte. Dakle, situacija ovisi o popunjenosti termina jer možemo određen broj torti napraviti u nekom periodu. Kada se taj broj popuni, rezervacije za taj datum zatvaramo. Popularnost termina isto najčešće ne možemo predvidjeti. Dakle, još jednom preporučujemo da slastice naručite na vrijeme te bi adekvatnije pitanje prilikom naručivanja bilo: “Je li datum ____ slobodan za narudžbu?“
- Izdajete li račun?
Uvijek!
- Možete li izdati R1 račun?
Da.
- Izdajete li deklaraciju koja mi je potrebna za restoran?
Da.
- Je li potrebno uplatiti avans kada plaćam tortu?
Nije, kompletan iznos plaćate u tjednu za koji je torta naručena.
- Mogu li otkazati tortu i do kada?
Tortu je bez posljedica i naknade moguće otkazati sve dok ona ne krene u izradu, odnosno sve do uplate. Pri tome Vas molimo da imate razumijevanja te nam to na vrijeme javite kako bi drugi klijent mogao zauzeti Vaše mjesto.
Kao što ni vi ne biste voljeli da se netko ne pojavi na Vaš dogovor ili Vam otkaže planove u zadnji čas, tako i mi imamo jasnu politiku u slučaju nepojavljivanja na preuzimanje narudžbi, otkazivanja bez javljanja, kašnjenja tjednima s uplatom i slično. U proces kreiranja slastica za svakog klijenta ulažemo puno truda i rada te nam je drago da se taj trud i cijeni, iz tog razloga s klijentima koji to ne poštuju u budućnosti nećemo htjeti poslovati.
Nadamo se da ste među ovim najčešćim pitanjima pronašli odgovore koji su i Vas zanimali te raščistili nedoumice koje ste možda imali. Radujemo se novim pothvatima, Vašim idejama i kreiranju slastica za Vas.
Vaš D’Ivano.